Biuro Obsługi Klienta i Centrum Kontaktu Nextbike Polska działa non-stop!

Dla zwiększenia komfortu użytkowników, Nextbike Polska, operator rowerów miejskich w Białymstoku, Konstancinie, Opolu, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu na stałe przedłuża godziny pracy Biura Obsługi Klienta i Centrum Kontaktu. Teraz rowerzyści miejscy z całej Polski mogą korzystać z pomocy konsultantów Nextbike’a przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Dotychczas użytkownicy mieli możliwość kontaktu w godzinach 6 – 22 w dni powszednie oraz 7 – 19 w weekendy. W sezonie 2014 operator wprowadza zmianę godzin funkcjonowania BOK i CK. W trosce o wygodę rowerzystów, konsultanci są dostępni przez całą dobę, zarówno w dni powszednie, jak i w weekendy. Oznacza to, że teraz o każdej porze można telefonicznie wypożyczyć lub zwrócić rower, poprosić o przypomnienie kombinacji szyfru do zamka, zgłosić usterkę lub odnalezienie roweru, sprawdzić stan konta, a także uzyskać odpowiedź na pytanie lub pomoc nawet w najbardziej nietypowych sytuacjach.
Numery telefonów infolinii to 22 382 13 12 oraz 22 244 13 13 dla wszystkich systemów oprócz białostockiego BiKeR-a – 85 871 01 01.
Nextbike Polska przypomina równocześnie, że do dyspozycji użytkowników pozostają adresy e-mail, na które można wysyłać zapytania lub zgłaszać reklamacje:
Veturilo: ck@veturilo.waw.pl
Bemowo Bike: bemowobike@nextbike.pl
BiKeR: bok@bikerbialystok.pl
Konstanciński Rower Miejski: ck@rowery.grodzisk.pl
Wrocławski Rower Miejski: bokwrm@nextbike.pl
Poznański Rower Miejski: bokprm@nextbike.pl
Opole Bike: bok-opole@nextbike.pl
Rower Trójmiejski: rt@nextbike.pl
Zgodnie z regulaminami systemów, czas na odpowiedź to maksymalnie 14 dni, jednak operator zapewnia, że pracownicy zawsze starają się możliwie najszybciej rozpatrywać reklamacje i odpowiadać na zadane pytania.